Dabartines pareigos: Start > CargoBeamer > Ateities prekių transportas

Geležinkelis – visoms puspriekabėms

 „CargoBeamer“ išsprendžia keletą pačių aktualiausių mūsų laikų problemų: sausakimši keliai, degalų sąnaudos, CO2. 
Visi aiškiai jaučia: gatvių ir greitkelių galimybės išsemtos. Europai gresia transporto krizė, turėsianti įtakos ekonomikai, aplinkai ir visuomenei. Vokietija - ne išimtis.

Prekių transportas Europoje tik didės: iki 2015 m. – 60 %. Vokietijos Federalinės susisiekimo ministerijos duomenimis, iki 2050 m. prisidės 1200 mlrd. tonkilometrių kasmet.

Būtų gerai išvengti spūsčių – bet kaip?

Panašu, kad sausakimšus kelius reikės iškeisti į bėgius. Vis dėlto šiandien tik apie 15 % visų keliais važiuojančių sunkvežimių gali dalyvauti vadinamajame nelydimame intermodaliniame transporte (NIT), kuris vykdomas keliais ir geležinkeliais, nes, pavyzdžiui, naudojant keičiamus tiltus, konteinerius, modifikuotas balnines puspriekabes su specialiais įtvirtinimais ir užkabinimo briaunomis, reikalingos specialios kėlimo priemonės.
MEGA Trailer
95 % visų balninių puspriekabių (įsk. „Mega“ puspriekabes, birių krovinių ir naftos produktų cisternas bei puspriekabes su šaldymo funkcija) nepritaikytos perkrauti kranais ar konteinerių keltuvais, todėl jų negalima transportuoti geležinkeliu.
O kam to reikia? Kol kas į geležinkelį ekonomiškomis ir techniškai įgyvendinamomis sąlygomis neįmanoma perkelti didelės kelių transporto dalies.

Greitai, taupiai, nekenkiant aplinkai

„CargoBeamer“ išsprendžia techninę problemą, nes su mūsų vagonais ir vagonų sąstatais galima kelti bet kokias balnines puspriekabes. Tokiu būdu intermodaliniame transporte gali dalyvauti 70 % šiandieniniuose Europos greitkeliuose sutinkamų balninių vilkikų.

Sprendimo būdas: traukinys ir jo įrenginiai iškraunami ir pakraunami beveik be garso, per trumpiau nei 15 minučių, nes visi vagonai iškraunami ir pakraunami lygiagrečiai, visiškai automatiškai. Be to, „CargoBeamer“ vagonus galima lengvai prijungti prie kitų traukinių.
CargoBeamer Umschlag Waggonaufsätze
Šios ištobulintos pakrovimo technikos ir greito darbo derinys paverčia „CargoBeamer“ pirmąja technologija, galinčia apsaugoti nuo prognozuojamos transporto krizės.

Žmogus, aplinka ir visuomenė naudą pajus tiesiogiai: kiekvienas „CargoBeamer“ traukinys CO2 emisiją sumažina 3500 t per metus, o transporto energijos sąnaudos sumažėja 63 proc. Visuomenė kasmet sutaupo apie 3 mlrd. eurų, nes, pvz., pigiau atsieina gatvių priežiūra, apsauga nuo triukšmo ar spūsčių ir avarijų padariniai.

Nauda transporto įmonėms

Pervežimo ir ekspedicijos įmonėms „CargoBeamer“ suteiks didelę naudą:
  • savo balnines puspriekabes galėsite transportuoti geležinkeliu, neinvestuodami į nuosavą krovimo techniką.
  • Dvejomis pamainomis galėsite gerokai pagerinti savo vilkikų išnaudojimo galimybes.
  • Vairuotojai bus patenkinti, kad nebereikės nakvoti triukšminguose greitkeliuose ir po darbo galės grįžti namo pas šeimas.
  • Sumažinsite degalų ir kelių mokesčių sąnaudas, o kartu tausosite aplinką.
  • Padidinsite pelną.
Luftfederung vom Siloauflieger senken.png
Daugiau informacijos apie „CargoBeamer“ paslaugas ir naudą pateikiama meniu punkte
7 trumpos tiesos
Sattelauflieger wird mit dem Waggonaufsatz auf den Waggon verladen
  1. Su „CargoBeamer“ visos balninės puspriekabės, „Mega“ puspriekabės, birų krovinių ir naftos produktų cisternos ir puspriekabės su šaldymo funkcija galės keliauti geležinkeliu.
  2. „CargoBeamer“ iškrauna ir pakrauna traukinį su 36 balninėmis puspriekabėmis vos per 15 minučių.
  3. „CargoBeamer“ taupo išlaidas darbuotojams ir sąnaudas.
  4. „CargoBeamer“ tausoja aplinką, nes sumažėja CO² emisija ir energijos sąnaudos.
  5. „CargoBeamer“ veikia ir įprastuose terminaluose su kranais.
  6. „CargoBeamer“ lengvai prijungiama prie „mišrių traukinių“ su kitais prekių vagonais.
  7. „CargoBeamer“ automatiškai ir greitai prisitaiko prie rusiško standarto vėžės bei atvirkščiai
Nauda gamtai

Aplinkos apsauga

Mes, žmonės, žinome, kokia svarbi mūsų aplinka, ir patys jaučiame klimato kaitą.
Naujausi straipsniai

„CargoBeamer“ statyba Volfsburge

29.11.2012 „Volkswagen“ gamyklos teritorijoje „CargoBeamer“ stato terminalą intermodalinio transporto vagonams perkrauti.

„CargoBeamer“ visoje Europoje pradeda vykdyti intermodalinį transportą

26.10.2012 Kelionė iš Leipcigo (DE) į Kalė (FR)
CargoBeamer AG © 2018 | Atsakomybės ribos
Tinklalapis | CargoBeamer RSS RSS | Puslapio struktūra | Rekvizitai