Dabartines pareigos: Start > Pradinis puslapis > Visi pranešimai > Geležinkelis atviras bet kokiai puspriekabei

Geležinkelis atviras bet kokiai puspriekabei

06.06.2013 Leipcigas / Miunchenas – Per tarptautinę specializuotą logistikos, transporto, IT ir tiekimo valdymo parodą „Transport logistic“ įmonė „CargoBeamer“ oficialiai pradėjo vykdyti komercinę veiklą geležinkelių ir kelių intermodaliniame transporte. Atvėrus du pirmuosius maršrutus, pirmą kartą įgyvendinta galimybė ekonomiškai, tausojant energiją gabenti visas kelti nepritaikytas balnines puspriekabes.
  • Komercinio transporto pradžia dviem maršrutais Europoje
  • Serijinis vagonų tiekimas kas savaitę
  • Statoma daug krovos terminalų
Nuo 2013 m. birželio mėn. „CargoBeamer“, bendradarbiaudama su „Volkswagen AG“, pervežimus vykdo maršrutu Wolfsburgas–Barselona, todėl šiuo tikslu „Volkswagen“ gamykloje Wolfsburge statomas krovos terminalas.
Unser Netz . Grenzüberschreitend
Antruoju maršrutu riedantys vagonai jungia Skandinavijos, Vidurio ir Pietų Europos pramonines zonas su uostamiesčiais Rostoku ir Viena. „ERS Railways B.V.“ ir „CargoBeamer“ dėl šio maršruto sudarė ilgalaikio bendradarbiavimo sutartį.
Kiti maršrutai dar rengiami: bendradarbiaujant su „BLS Cargo AG“ nuo 2014 m. traukiniai keliaus nuo Baltijos jūros per Gotthardo perėją Alpėmis. Išankstiniai bandomieji važiavimai įrodė, kad „CargoBeamer“ yra vienintelė intermodalinio transporto sistema, kuri su keturių metrų aukščio, kelti nepritaikytomis standartinėmis balninėmis puspriekabėmis atitinka šio maršruto geležinkelio profilio reikalavimus.
Nuo 2015 m. planuojama atidaryti Rytų–Vakarų maršrutą, sujungiantį Kalė, Berlyną, Lenkiją ir Baltijos šalis, o Lietuvoje jau statomas automatinis vėžės keitimo terminalas. Taip pat planuojama įrengti krovos terminalus Kalė (Prancūzija), Hagene (Vokietija) ir Legnicoje (Lenkija).
Dr.-Ing. Hans-Jürgen Weidemann
„CargoBeamer AG“ valdybos pirmininkas dr. Hans-Jürgen Weidemann: „Aš labai džiaugiuosi, kad mūsų vizija apie tvarų, efektyvų, mažai CO2 dujų išmetantį, energiją tausojantį sunkvežimių transportą nuo šiol tampa kasdienio eismo realybe. Pagaliau ekspedicijos ir logistikos bendrovės gali protingai derinti kelių ir geležinkelių transportą, pasiekdamos daugiau ekonomijos ir ekologijos. Didelis klientų susidomėjimas įrodo, kad „CargoBeamer“ tiksliai atitinka logistikos sektoriaus poreikius."
Su „CargoBeamer“ sistema balninės puspriekabės transportuojamos ant vagonų antstatų. Jas galima pakrauti iš anksto, dar neatvykus traukiniui, o tada perkelti ant bėgių tradiciniu būdu - kranu - arba inovatyvia automatine krovos įranga lygiagrečiai ir be krano. Sunkvežimiai ir traukiniai vieni kitų laukti neturi. Automatiniuose terminaluose visas krovos procesas, įskaitant įprastą baigiamąją patikrą, trunka mažiau nei valandą, o pati krovimo procedūra – vos 15 minučių.
Ekspedicijos ir logistikos bendrovėms „CargoBeamer“ teikia akivaizdžią naudą pajėgumų išnaudojimo, sąnaudų ir darbo sąlygų srityse.  Su „CargoBeamer“ transportuojamos puspriekabės leistina bendroji masė gali siekti 37 tonas, o kelių transporte ji ribojama iki 33 tonų (40 tonų bendroji masė, įskaitant vilkiką). Be to, padidėja transporto pajėgumai, tenkantys vienam vairuotojui, nes sunkvežimio vairuotojas perima tik nedidelę - pradinę ir galinę - dalį atkarpos.  Sunkvežimiams, dalyvaujantiems intermodaliniame transporte, negalioja draudimas važiuoti švenčių dienomis, sekmadieniais ir per vasaros atostogas.
Ekologijos požiūriu „CargoBeamer“ taip pat teikia naudą: CO2 emisija, naudojant „CargoBeamer“, sumažėja iki 60 procentų. Kiekvienas „CargoBeamer“ traukinys CO2emisiją sumažina 3500 tonų per metus. Transporto energijos sąnaudos susitraukia net 74 procentais. Kita akivaizdi nauda, kurią patiria visuomenė sumažėjus spūstims, avarijų skaičiui ir didelėms automagistralių remonto sąnaudoms, siekia daugiau nei 3 milijonus eurų per metus vienam traukiniui.
MEGA Trailer auf dem Serienwaggon
Ekspedicijos bendrovės „Duvenbeck“ savininkas ir direktorius Thomas Duvenbeck pabrėžia šios sistemos privalumus logistikos specialistams: „Rinkdamiesi „CargoBeamer“, tampame mažiau priklausomi nuo kelių mokesčių ir dyzelinio kuro kainų kaitos. Be to, „CargoBeamer“ tausoja puspriekabes, todėl atitinkamai sumažėja remonto ir techninės priežiūros sąnaudos bei padangų susidėvėjimas. Taip pat mažėja mokesčių našta, nes intermodaliniame transporte dalyvaujančioms balninėms puspriekabėms ir vilkikams netaikomas transporto priemonių mokestis. Vertinant bendrai, „CargoBeamer“ – tai krovininio transporto revoliucija, pasižyminti didesne ekonomija ir ekologija."
Apie „CargoBeamer“
„CargoBeamer“ – logistikos paslaugų įmonė, sukūrusi naują intermodalinio krovininio transporto sistemą. Savo sukurtais vagonais ir automatine, lygiagrečia krovos sistema įmonė pateikė paprastą sprendimą, kaip geležinkeliais transportuoti bet kokias balnines puspriekabes, „Mega“ puspriekabes, birių krovinių ir naftos produktų cisternas ir puspriekabes su šaldymo funkcija, kurių techninė konstrukcija nepritaikyta kelti kranu. Be to, vagonus galima naudoti jūrinių konteinerių krovos terminaluose, todėl esančiu gerai išplėtotu universalių terminalų tinklu nuo šiol galės naudotis bet kokių rūšių balninės puspriekabės. Įmonės buveinė įkurta Leipcige.
„CargoBeamer“ ryšiai su žiniasklaida
Norbert Selle
Tel.: +49 175 180 5982
El. paštas: norbert.selle@cnc-communications.com Interneto svetainė: www.cargobeamer.com
Užsisakyti naujienas
CargoBeamer AG © 2017 | Atsakomybės ribos
Tinklalapis | CargoBeamer RSS RSS | Puslapio struktūra | Rekvizitai