1-IU Karte.JPG
Dabartines pareigos: Start > CargoBeamer > Reikia vežti toli?

Prieš akis – ilgas kelias

Iš Prancūzijos, Belgijos ar Olandijos per Vokietiją į Lietuvą arba tranzitu per Šveicariją į Italiją – tinklo struktūra plečiasi.
Pagal „Marco Polo“ programą „CargoBeamer“ projektą „Efficient Semi-Trailer Transport on Rail Baltica“ parėmė Europos Sąjunga.

Mes nuvešime toli!

Iš Vakarų į Rytus, iš Šiaurės į Pietus: technikos naujovė užkariauja Europą

Geriausia geležinkelis: Europos greitkeliai sausakimši nuo sunkvežimių kolonų, gresia transporto krizė, jeigu artimiausiu metu didelės transporto krovinių dalies nepavyks perkelti iš gatvių ant geležinkelio. Politikai ir ekonomistai glaudžiai bendradarbiauja, norėdami „CargoBeamer“ išplėtoti tarptautiniu mastu ir visoje Europoje.

Strateginiuose Vakarų ir Rytų Europos taškuose dabar ir ateinančiais metais atsiras nauja geležinkelio transporto infrastruktūra, grindžiama „CargoBeamer“ technologija.

Iš Roterdamo į Rygą: ES projektas „ESTRaB“

„Marco Polo II“ programos lėšomis Europos Sąjunga remia „CargoBeamer“ perkrovimo technologiją.
ESTRaB Route CargoBeamer
Užsibrėžtu strateginiu projektu „Efficient Semi-Trailer Transport on Rail Baltica“, trumpai vadinamu „ESTRaB“, siekiama įvesti ir išbandyti „CargoBeamer“. Nuo 2014 m. „CargoBeamer“ technologija turėtų būti plačiai naudojama nuo Roterdamo iki Rygos.
Šią atkarpą sudaro apie 2000 km su tarpinėmis stotimis Leipcige ir Mockavoje ties Lenkijos ir Lietuvos valstybine siena, ateityje šią geležinkelio atkarpą planuojama naudoti dideliems krovinių srautams pervežti.
Umschlagsmodul Spurwechselterminal.JPG
„ESTRaB“ tikslas – tranzitą Rytų Europos kryptimi vykdyti efektyviau ir saugiau aplinkai. Be to, Mockavoje pastačius vėžės keitimo terminalą, turėtų būti išspręsta skirtingų vėžės pločių problema, iki šiol apsunkinusi krovinių perkrovimą ties Lietuvos siena.
Terminalai ir maršrutai

2013 m. Hagenas - Lietuva

„ESTRaB“ maršrutu „CargoBeamer“ sujungs Rūro sritį ir Lietuvą.

2014 m. Kalė - Hagenas

Tiesioginis susisiekimas iš Kalė į Hageną, o iš pastarojo – į Lietuvą.

2016 m. Hagenas - Šlezija

„CargoBeamer“ turės 31 stovėjimo aikštelę, išvyks 3 kartus per savaitę.
CargoBeamer AG © 2018 | Atsakomybės ribos
Tinklalapis | CargoBeamer RSS RSS | Puslapio struktūra | Rekvizitai