eye_Terminal
Dabartines pareigos: Start > Technologija > Terminalas

Ant bėgių – be krano

Lygiagrečiai ir automatiškai veikiančiais perkrovos moduliais „CargoBeamer“ sistema pasiekia tokius rodiklius, kuriuos malonu peržvelgti.
„CargoBeamer“ sistema išties patogi, ji akivaizdžiai sumažina Europos kelių apkrovą. Dėmesio centre – inovatyvi ir efektyvi terminalo technika.
Galia ir orientacija į ateitį: terminalas pasiekia itin gerus perkrovos rodiklius, nes visi vagonai iškraunami ir pakraunami vienu metu, lygiagrečiai. Darbas 20–50 kartų viršija spartą įprastuose terminaluose. Papildomas pliusas: prie kitokio vėžės pločio ties Rusijos ar Ispanijos siena „CargoBeamer“ terminalo technika pritaikoma per trumpiau nei valandą, kas šiaip trunka 2–3 dienas. Tikras rekordas.
Lankstumas ir saugumas: terminalo planas lankstus, išdėstymą ir dydį galima pritaikyti prie vietos sąlygų. Modulius sudaro gatavos betono detalės, todėl terminalą galima įrengti taupiai ir greitai bei bet kada išplėsti. Techninė mašinų įranga montuojama ant betoninių detalių. Bėgiai ir mechaniniai konstrukciniai mazgai, skirti traukinio vietai nustatyti ar šoninėms sienelėms atidaryti, taip pat tvirtinami ant tvirto betoninio pagrindo ant gatavų betono detalių – ši sąlyga svarbi užtikrinant bėgių ir mechaninių konstrukcinių mazgų tvirtumą, stabilumą ir matmenų tikslumą, kuris sąlygoja sklandžią darbo eigą.

Efektyvu net mažoje erdvėje

Vietą taupanti modulinė sistema

CargoBeamer MEGA Trailerverladung
Kur vietos mažiau, modulis naudojamas iš vienos pusės, tik su viena stovėjimo vieta. Tada modulio plotis nesiekia net 16 metrų.
Terminalų konstrukcija yra modulinė, taupanti vietą. Modulio bazinę formą sudaro centre esantys bėgiai ir stovėjimo vietos abejose pusėse. 
CargoBeamer Gate mit 18 Umschlagmodulen
Šalia stovėjimo vietų nuvesta važiavimo juosta sunkvežimiams. Pėsčiųjų takai užtikrina vairuotojų ir vagonų meistrų saugumą. Visas plotas sudaro 22 x 19,3 metrų ir nuo aplinkos atskiriamas žalia juosta.
CargoBeamer Gate mit 5 Umschlagsmodulen

CargoBeamer Gate Compact3 1x12

Pirmos klasės terminalo technika

Perkrova – nieko sudėtingo

Stovėjimo vietose, besitęsiančiose iki 700 m ilgio, kairėje ir dešinėje bėgių pusėse, žemės lygyje, lygiagrečiai gali būti įrengta iki 36 vagonų sąstatų. Tarp vagonų sąstatų pakankamai vietos balninei puspriekabei pritvirtinti ant vagono sąstato.
Einfahrt in den Waggonaufsatz
Sunkvežimis arba mūsų terminalo transporto priemonė iš važiavimo juostos įvažiuoja į stovėjimo vietą ir vagono sąstate gali judėti tiek pirmyn, tiek atgal, galiausiai pastatydama puspriekabę (standartinę, „Mega“, birių krovinių ar naftos produktų cisterną, puspriekabę su šaldymo funkcija).
LKW hat den Sattelauflieger in den Waggonaufsatz abgestellt.png
Pritvirtinus puspriekabę, vairuotojas su vilkiku gali perimti anksčiau iškrautą balninę puspriekabę arba iškart palikti terminalą.
Der Sattelauflieger wird rückwärts in den Waggonaufsatz gefahren_4.png
„CargoBeamer“ terminale laukti nereikia. Krovimo procesas gali vykti prieš pat išvykstant traukiniui, nes jis nesusijęs su tuo, ar traukinys jau yra.

Lygiagreti perkrova vos per kelias minutes

Automatinis iškrovimas ir pakrovimas

Traukiniui atvykus į terminalą, vienu metu vos per kelias minutes nuo vagono į tuščią stovėjimo vietą galima perkelti iki 36 vagono sąstatų.
CargoBeamer Umschlag Waggonaufsätze
Iškart po to ant traukinio lygiagrečiai perkeliami visi kiti vagonų sąstatai su pritvirtintomis balninėmis puspriekabėmis.
Inrailbox zur Waggonpositionierung
Bėgiuose sumontuotos vadinamosios „Inrail“ dėžutės, iš kurių išlenda kreipiančiosios gervės, kad vagono sąstatas ir vagonas būtų tiksliai reikiamoje vietoje. Jos vagoną nukreipia į reikiamą vietą ir išlaiko ten viso krovimo metu.
Seitenwände werden automatisch geöffnet und geschlossen
Vagono šoninės sienelės atsiverčia, atverdamos kelią sąstatui. Krovos sijos, panašiai kaip šakiniai krautuvai, vagono sąstatą nutempia ant vagono.
Waggonaufsatz auf dem Shuttlebalken
Norint vagono sąstatą perkelti ant vagono, sąstatas pakeliamas ir po juo pakišamos krovos sijos. 
Waggonaufsatz wird auf den Waggon verladen
Kai sąstatas atsiduria reikiamoje vagono vietoje (arba stovėjimo vietoje, esančioje kitoje pusėje), jis vėl nuleidžiamas, kad balninės puspriekabės pagrindinis kablys saugiai įsitvirtintų ir užsifiksuotų. Šoninės sienelės pakyla ir įtvirtina sąstatą su puspriekabe. Taigi pirmyn!
Visas procesas trunka mažiau nei 15 minučių, per jas perkraunamos 72 balninės puspriekabės iš viso.
CargoBeamer Shuttle Zug
Rinkitės „CargoBeamer“!
Kelti nepritaikytas balnines puspriekabes „CargoBeamer“ paverčia keltinomis. Nauda verslui, aplinkai ir visuomenei – milžiniška.

Skaitykite, kaip „CargoBeamer“ technologija pakeitė pasaulį:
Terminalo technika
Gate mit 5 Modulen
  • Terminalą sudaro vienas arba keli krovos moduliai.
  • Krovos modulis su bėgiais, stovėjimo vietomis vagonų sąstatams ir važiavimo juostomis sunkvežimiams abejose pusėse yra 22 m pločio ir 19,3 m ilgio.
  • Modulius sudaro gatavos betono detalės, todėl terminalą galima įrengti greitai.
  • Bet kuriuo metu terminalą galima išplėsti.
  • Krauti galima nuo bet kurios bėgių pusės.
Terminalų projektai
120326_Model_Calais_Premier_2.jpg

Kalė (Prancūzija)

2011 m. rugsėjo mėn. padėtas kertinis akmuo logistikos projektui „Calais Premier“ vykdyti. Logistikos centre šalia „DCB International“ turėtų iškilti „CargoBeamer“ terminalas.
Gate Hagen

Hagenas (Šiaurės Reinas–Vestfalija, Vokietija)

Hageno miestas tampa svarbia Europos geležinkelių kryžkele, nes būtent čia ateityje susikirs pietų-šiaurės ašis su rytų-vakarų ašimi.

Mockava (Lietuva)

Pagal „ESTRaB" projektą Lietuvos-Lenkijos pasienyje planuojama įrengti terminalą su vėžės keitimo funkcija ir „CargoBeamer“ technika, kuriame būtų išspręsta viena iš didžiausių tarptautinio geležinkelių eismo problemų – skirtingos Europos geležinkelių vėžės. Šiam darbui reikalingas laikas neviršys vienos valandos.
Gate mit 15 Modulen

Legnica (Lenkija)

Pradedant veiklą Rytų-Vakarų maršrutu, Legnicoje įrengiamas terminalas, tiesiogiai susisiekiantis su A4 / E44 automagistrale. Terminalo projektavimo darbai jau pradėti, atidaryti planuojama 2014 metais.
Kontaktinis asmuo
CargoBeamer AG © 2018 | Atsakomybės ribos
Tinklalapis | CargoBeamer RSS RSS | Puslapio struktūra | Rekvizitai