Dabartines pareigos: Start > Technologija > Vagonas

Ištobulinta vagonų technika

„CargoBeamer“ terminalų ir vagonų technika yra ištobulinta, tvirta ir nesudėtinga. Bendra „CargoBeamer“ sistema – tai intermodalinio transporto revoliucija.
Balninės puspriekabės, kurių iki šiol nebuvo galima transportuoti geležinkeliais, lengvai perkeliamos ant bėgių. Visokeriopa nauda transporto įmonėms, aplinkai ir visuomenei.

Skaitykite, kodėl geriausias geležinkelis – „CargoBeamer“:

Tvirti vagonai

Vagonuose naudojami patikrinti ir žinomi standartiniai elementai, kaip antai standartinė traukimo ir stūmimo įranga. Joje apsieinama be elektronikos, hidraulikos ir sensorikos. Dėl šios priežasties įranga tampa patikima ir tvirta. 
Standard-Zug- und -Druck-Einheiten von Schwab (VT 1g Puffer)
„CargoBeamer“ vagonuose įrengti susidūrimo smūgius slopinantys, ilga eiga pasižymintys gamintojo „Schwab VT“ (Šafhausenas, Šveicarija) vadinamieji „1 g“ modelio buferiai. Net patyrus smarkų susidūrimo smūgį, pagreitis išlieka ties „1 g“ riba – ši sąlyga ypač svarbi transportuojant smūgiams jautrius krovinius.
  
Standard-Drehgestelle Y25 und Knorr Bremse
Kadangi vagonuose įrengti du standartiniai sukamieji rėmai Y25, o ne „Jacobs“ standarto rėmai, jų ašies apkrova neviršija 20 t, todėl galima krauti iki 37 t svorio balnines puspriekabes. 
CargoBeamer Waggons im Zugverband
„CargoBeamer“ vagonus galima prijungti prie bet kokio krovininio vagono ar lokomotyvo.
Be to, vagonai suderinami su UIC 505-1 profiliu ir pasižymi 14200 mm sukamojo skersinio spinduliu, atitinkančiu UIC 596-6.
Seitenwände werden automatisch geöffnet und geschlossen
Šoninės sienelės atverčiamos žemyn ir per vagono šoną užkeliamas sąstatas. Jas pakėlus, sąstatas su puspriekabe įtvirtinamas.

Pritaikymas vagonui

Vagonų sąstatai

Vagonų sąstatai, stovintys ant terminalo pagrindo ir primenantys plieninius lovius, pasižymi lygiu vidumi bei tolygiu skersiniu pjūviu. Užvažiavimo ant sąstato briauna yra nusmailinta, paliekant pakankamai vietos sunkvežimiui priekyje. Pakylos aukštis nuo asfalto siekia 102 milimetrus.

Pakrovimas ir iškrovimas vienu kartu

„CargoBeamer“ gali sudaryti net 36 vagonai – tokiu atveju traukinys siekia 700 metrų ilgio. Siekiant traukinį kuo greičiau pakrauti ir iškrauti, visos balninės puspriekabės, įtvirtintos sąstatuose, ant vagonų užkeliamos vienu metu. Per trumpiau nei 15 minučių.
„CargoBeamer“ veikia net esant ekstremalioms sąlygoms – kaitrai, sniegui ar ledui – nes nenaudojama jokia oro permainoms jautri technika. Taigi balninės puspriekabės tikslą saugiai pasieks tiek vasarą, tiek žiemą, išvengdamos spūsčių automagistralėse.

Vagonų sąstatus galima kelti kranu

Papildomas „CargoBeamer“ sąstato privalumas: jame įrengtos kranui skirtos užkabinimo briaunos, todėl sąstatą be ypatingų krano vairuotojui keliamų reikalavimų galima perkrauti ir tuose terminaluose, kuriuose naudojami kranai ar keltuvai.
Taip vyksta perkrova kranu
„CargoBeamer“ vagono sąstato kėlimas kranu Leipcigo-Wahreno terminale.
Vagonai
CargoBeamer Serienwaggon 2011
  • turi du standartinius sukamuosius rėmus Y25;
  • kadangi naudojami ne „Jacobs“ sukamieji rėmai, ašies apkrova yra mažesnė nei 20 t, todėl galima krauti 40 t svorio balnines puspriekabes;
  • naudojami standartiniai traukimo ir stūmimo įrenginiai (su „Schwab VT“ „1g“ buferiais);
  • galima prijungti prie bet kokio krovininio vagono ar lokomotyvo;
  • apsieinama be elektronikos, hidraulikos ir sensorikos;
  • patikimai veikia net esant šalčiui;
  • atitinka UIC 505-1 profilį;
  • pasižymi 14200 mm sukamojo skersinio spinduliu, atitinkančiu UIC 596-6;
  • tinka naudoti su vagono sąstatais, turinčiais specialius krano užkabinimo kraštus, kuriuos galima perkrauti kranais ar krovinių keltuvais;
  • Ilgis nuo buferio – 19,3 m;
  • Pakrauto vagono ašies apkrova (37 t puspriekabė) < 19 t.
Leidimai
  • 2010 m. EB TSI sertifikatas, išduotas Europos tarnybos EBC
  • 2010 m. EBA eksploatacijos leidimas Vokietijoje
  • 2011 m. eksploatacijos leidimai Šveicarijoje, Belgijoje ir Austrijoje
  • 2012 m. EPSF eksploatacijos leidimas Prancūzijoje
Naujausi straipsniai

„CargoBeamer“ statyba Volfsburge

29.11.2012 „Volkswagen“ gamyklos teritorijoje „CargoBeamer“ stato terminalą intermodalinio transporto vagonams perkrauti.

„CargoBeamer“ visoje Europoje pradeda vykdyti intermodalinį transportą

26.10.2012 Kelionė iš Leipcigo (DE) į Kalė (FR)
Kontaktinis asmuo
CargoBeamer AG © 2017 | Atsakomybės ribos
Tinklalapis | CargoBeamer RSS RSS | Puslapio struktūra | Rekvizitai