Dabartines pareigos: Start > Įmonė > klausimai ir atsakymai

Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus

Kas būtų, jeigu visas balnines puspriekabes reikėtų krauti kranu, tradiciniu būdu?
Balninės puspriekabės įranga, pritaikanti ją kelti kranu, atsieina brangiai, nes reikia įrengti specialias kabinimo briaunas ir įtvirtinimus.
Tada padidėja puspriekabės apkrova (200-500 kg) ir sutrumpėja tarnavimo trukmė. Be to, visoms puspriekabėms reikia atskiro leidimo važiuoti geležinkeliu (pagal kodifikavimą arba ILU kodą), o gedimo pavojus – didelis. Puspriekabių su slankiomis grindimis (angl. „walking floor“) apskritai negalima kelti.
Bendras laikas, kurio prireiktų visoms eisme dalyvaujančioms puspriekabėms perkelti, yra svarbus veiksnys, dėl kurio šios minties atsisakoma.
Ar „CargoBeamer“ sistema gali padėti įgyvendinti Europos Komisijos nustatytus vadinamuosius perkėlimo tikslus, t.y. nuo kelio ant bėgių perkelti 30 proc. krovininio transporto?
Taip, „CargoBeamer“ gali krovininį transportą, kuris daugiausiai vykdomas kelti nepritaikytomis balninėmis puspriekabėmis, perkelti ant bėgių, ir kiekviena puspriekabė gali dalyvauti šioje sistemoje.
Ar kelti pritaikytas balnines puspriekabes nustačius puspriekabių standartu garantuojama sausumos intermodalinio transporto sėkmė?
Ne, jau keturis dešimtmečius rinkos dėsniai krypsta link standartinės balninės puspriekabės.
Ar „CargoBeamer“ – tai specialus intermodalinio transporto siūlomos technikos išplėtimo sprendimas specifinėms rinkoms?
Ne, „CargoBeamer“ nėra specialus išplėtimo sprendimas, o veikiau standartas, nes sistema transportuoja standartinius krovos objektus be specialios įrangos, pavyzdžiui, pritaikančios kelti kranu. Įprastas krovininis transportas balninėmis puspriekabėmis nėra specifinis, o krovininis transportas intermodaliniais krovos objektais yra specifinis, nes reikalingos specifikacijos.
Ar „CargoBeamer“ reikalingas didesnis profilis nei naudojamas šiandieniniame intermodaliniame transporte?
Ne, „CargoBeamer“ rieda leistinų bėgių profilių ribose. „CargoBeamer“ vagonai atitinka krovininių vagonų registracijos reikalavimus pagal „Eksploatacijos technines specifikacijas“ (vok. TSI).
Er su „CargoBeamer“ sistema puspriekabos kraunamos horizontaliai, ar vertikaliai?
Priešingai nei įprastais kranais, „CargoBeamer“ sistema visu vagonų sąstatus su puspriekabėmis krauna vienu metu, horizontaliai. Vagono sąstatas, tarsi tarpinė grandis tarp kelio ir geležinkelio, gali būti keliamas kranu vertikaliai.
Kiek procentų visų puspriekabių pritaikytos kelti kranu?
Kranu kelti negalima ne mažiau nei 90 proc. visų balninių puspriekabių, „Mega“ puspriekabių, birių krovinių ir naftos produktų cisternų.
Kokias puspriekabes, naudojant „CargoBeamer“ sistemą, galima transportuoti geležinkeliais?
Naudojant „CargoBeamer“ sistemą, visas puspriekabes galima kelti kranu, nekeičiant konstrukcijos ir neprireikiant papildomos įrangos.
Ar balninių puspriekabių, transportuojamų su „CargoBeamer“ sistema, apkrova didesnė nei kelyje?
Priešingai. Transporto metu itin tausojamas rėmas, stabdžiai, ašys, padangos ir atraminės kojelės, nes prie vagono sąstato puspriekabė pritvirtinta kaip prie vilkiko, o ratai nesisuka.
Ar „CargoBeamer“ vagonų sąstatuose puspriekabes galima transportuoti ir įprastais krovininiais traukiniais?
Taip, nes vagonus galima prijungti prie bet kokio krovininio traukinio.
Ar „CargoBeamer“ vagonų sąstatuose esančias puspriekabes galima kelti įprastais terminalo kranais?
Taip, nes vagonų sąstatus galima kelti.
Kiek vietos užima „CargoBeamer“ terminalai?
„CargoBeamer“ terminalai statomi moduliniu būdu ir užima labai mažai vietos. Kur vietos mažiau, modulis naudojamas iš vienos pusės, tik su viena stovėjimo vieta. Tada modulio plotis nesiekia net 16 metrų. Jie pritaikomi pagal konkrečias sąlygas.
Kiek darbuotojų reikia terminalui eksploatuoti?
Iš esmės reikia tik vieno darbuotojo, kuris kontroliuotų puspriekabių pastatymą vagonų sąstatuose ir įjungtų krovimo procesą. Kaip ir naudojant įprastus krovininius vagonus, vagonų meistras patikrina techninę vagonų būklę ir prižiūri, kad puspriekabės kaištis tvirtai laikytųsi prie vagono. Sunkvežimio vairuotojas iš terminalo gali išvykti iškart, vos atsikabinęs ar prisikabinęs puspriekabę.
Kiek energijos suvartoja vienas „CargoBeamer“ modulis vienam vagono sąstatui perkrauti?
Vienam vagono sąstatui su balnine puspriekabe iškrauti ir pakrauti suvartojama 1,2 kWh.
Kiek energijos „CargoBeamer“ sutaupo palyginti su kelių transportu?
„CargoBeamer“ sutaupo apie 63 % energijos palyginti su kelių transportu.
Kiek „CargoBeamer“ sumažinaCO2 išmetamųjų dujų kiekį palyginti su kelių transportu?
„CargoBeamer“ išmetamųjų dujų kiekį sumažina apie 55 % palyginti su kelių transportu, vadinasi, daugiau nei per pusę. Vienas „CargoBeamer“ traukinys per metus gamtą apsaugo nuo 3500 tonų CO2.
Ar „CargoBeamer“ tausoja aplinką?
Taip, „CargoBeamer“ labai tausoja aplinką, nes sumažina degalų ir energijos sąnaudas bei CO2 išmetamųjų dujų kiekį.
Ar „CargoBeamer“ priklauso nuo oro sąlygų?
„CargoBeamer“ veikia net esant ekstremalioms sąlygoms – kaitrai, sniegui ar ledui – nes nenaudojama jokia oro permainoms jautri technika. Šis sistema yra paprasta, tvirta ir saugi. Priešingai nei terminalo kranams, jos darbui nekenkia netgi stiprus vėjas.
Jeigu vienas modulis terminale sugenda, ar nutrūksta visas krovos procesas?
Ne. Moduliai veikia nepriklausomai vienas nuo kito, todėl procesas vyksta toliau.
Kiek laiko trunka iškrauti ir pakrauti traukinį su „CargoBeamer“?
„CargoBeamer“ sistemai tereikia vos 15 minučių, nuo viso 700 metrų ilgio traukinio su 36 vagonais nukrauti ir lygagrečiai ant jo pakrauti iki 72 balninių puspriekabių.
Ar „CargoBeamer“ vagonų priežiūra sudėtingesnė nei kitų vagonų?
Techninės priežiūros ir remonto sąnaudos atitinka įprastų krovininių vagonų sąnaudas.
Koks yra „CargoBeamer“ naudos ir sąnaudų santykis?
„CargoBeamer“ naudos ir sąnaudų santykis – 7: 1, vadinasi, labai geras. Kiekvienas į „CargoBeamer“ investuotas euras atneša 7 eurų naudą Jums, visuomenei, visiems.
Kontaktai

QR Code

Naujausi straipsniai

„CargoBeamer“ statyba Volfsburge

29.11.2012 „Volkswagen“ gamyklos teritorijoje „CargoBeamer“ stato terminalą intermodalinio transporto vagonams perkrauti.

„CargoBeamer“ visoje Europoje pradeda vykdyti intermodalinį transportą

26.10.2012 Kelionė iš Leipcigo (DE) į Kalė (FR)
CargoBeamer AG © 2018 | Atsakomybės ribos
Tinklalapis | CargoBeamer RSS RSS | Puslapio struktūra | Rekvizitai